arrowHome arrow رژیم های غذایی

Saturday, 31 July 2010  

منوی اصلی
صفحه اصلی
گروه‌های غذایی
خواص مواد غذایی
دستورات غذايي
گروههای تغذیه ای
ویتامین ها و مواد معدنی
خدمات رايگان
پاسخ به سوالات
جستجوی پیشرفته
رژیم های غذایی
لیست کلی
نکات جالب تغذیه ای
راهنمای انتخاب لباس
فروشگاه سایت
- - - - - - -
اخبار دیگر سایت ها
تن سنجی آنلاین
مشاهده کالری غذاها
فروشگاه
چگونه زیبا و جوان بمانیم

ادامه مطلب ...
عضویت در سایت
نام کاربری

کلمه عبور

مرا به ياد داشته باش
فراموش کردن کلمه عبور
ثبت نام نكرده ايد؟ عضویت
آیتم های مرتبط
صفحه اصلی l آشنایی با دیگر سایت ها l تماس با ما

ناگفته‌های جنسی


رژیم های غذایی
پنج میلیون نفر درکشور مبتلا به دیابت هستند چاپ ارسال به دوست
رای کاربران: / 0
نویسنده دکتر فریدون عزیزی   
1388/09/04 ساعت 10:39:17

رییس پژوهشکده غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه پنج میلیون نفر در کشور مبتلا به بیماری دیابت نوع دو هستند، گفت: روش درمان جدید دیابت از طریق سلول های بنیادی در کشور در حال بررسی است.  

ارسال یادداشت (2یادداشت)
ادامه مطلب ...
عوارض جبران ناپذیر مصرف بی رویه آب‌های معدنی در بیمارا چاپ ارسال به دوست
رای کاربران: / 0
نویسنده سایت پزشکان ایران   
1388/09/04 ساعت 10:37:17

مصرف بیش از حد آب معدنی درافراد به ویژه بیماران قلبی و کلیوی عوارض جبران ناپذیری در پی دارد.

جمعی از محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران، این باور اغلب مردم را که چون تصور می کنند آب معدنی یک ماده طبیعی است، پس مصرف آن خطری ندارد، اقدام به مصرف بی رویه آن می‌کنند مورد بررسی قرار دادند.

ارسال یادداشت (1یادداشت)
ادامه مطلب ...
رژیم غذایی گیاهخواری و کاهش چربی خون چاپ ارسال به دوست
رای کاربران: / 0
نویسنده رضا دهقان   
1388/08/09 ساعت 13:45:21

پژوهشگران دریافته‌اند رژیم غذایی کم چربی که شامل مقادیر زیادی میوه، سبزیجات، غلات و حبوبات است دو برابر رژیم‌های متداول امروزی در کاهش چربی بد خون یا LDL موثر است.

ارسال یادداشت (4یادداشت)
ادامه مطلب ...
مصرف سیب‌زمینی برای افراد فشار خونی مفید است چاپ ارسال به دوست
رای کاربران: / 0
نویسنده رضا دهقان   
1388/08/09 ساعت 13:24:16

ک متخصص تغذیه گفت: سیب‌زمینی به‌دلیل داشتن پتاسیم بالا به تقویت قلب کمک می‌کند و مصرف آن برای افراد فشار خونی مفید است.

مرتضی صفوی افزود:سیب زمینی سرشار از بتاکاروتن (پیش‌ساز ویتامین A) ، پتاسیم، فسفر، آهن، منیزیم و ویتامین «ث» است،



ارسال یادداشت (1یادداشت)
ادامه مطلب ...
کاکائو موجود در شکلات و شیر کاکائو برای قلب مفید است چاپ ارسال به دوست
رای کاربران: / 1
نویسنده رضا دهقان   
1388/08/04 ساعت 08:12:56

پژوهشگران اسپانیایی دریافتند که کاکائو موجود در شکلات و شیر کاکائو برای قلب مفید است.

این پژوهشگران با خوراندن ۴۰ گرم پودر کاکائو به همراه شیر به نیمی از جمعیت آماری ۴۵ نفره خود متوجه شدند که نیمی از گروه که شیر خود را با کاکائو مصرف کرده بودند در مقایسه با نیمه دیگر (که شیر بدون کاکائو مصرف کردند) از قلب سالمتری برخوردارند.

ارسال یادداشت (0یادداشت)
آخرین بروز رسانی ( 1388/08/04 ساعت 08:14:43 )
ادامه مطلب ...
<< شروع < قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعد > آخر >>

نتایج 1 - 9 از 85

10 خبر آخر



کسب درآمد میلیونی


آمار
عضو: 1571
اخبار: 397
لینک ها: 75
بازدیدکنندگان: 1237168
شمارنده سایت

خروجی سایت
top of page

  


Mambo is Free Software released under the GNU/GPL License.
توسعه یافته توسط تیم مامبولرن
Supported By Offshore Company